מכירה אחר (מגורים), Ventspils, Ventspils, לטביה, Zotiņu iela 6

מכירה - Cod. 24440

  • טיפולוגיה: אחר (מגורים)
  • אזור: 202 m²
  • חדרים: 10
  • רצפה: 2

מכירה של בית ההארחה. שטח כולל של 202 מ"ר בית. בבית יש 4 דירות (2-3 ist.) - 34.65 מ"ר, 55.97 מ"ר, 50.05 מ"ר ו40.58 מ"ר. שטח קרקע - 328 מטרים רבועים, אולי משכנים לרכוש בחזרה חלק נוסף של 300 מ"ר הקרקע. בית ההארחה ממוקם בחלק ההיסטורי של Ventspils Ostgals, רק 5 דקות. ללכת מהיעדים הפופולריים ביותר לחופשה. דגל כחול החוף, חוף פרק מים, Seaside Park, פרק של הילדים, ובית Pier התיאטרון "שער הים". עוד מעט, 2 קילומטר הממוקם במרכז העיר, במתחם מרכז האולימפי הרפתקת פרק המים ונטספילס, השעשוע וספא, ונטספילס פרק הרפתקאות וOpen Air Museum. חנויות מכולת באזור, kafeijnīcas ופיצריה.

בית ההארחה פועלת בכל ימות השנה ויכולה להכיל 18 אנשים באותו הזמן. למכור עם כל הציוד, ריהוט וכל המלאי האחר שפעילותה הייתה תופסק. אתר אינטרנט ודואר אלקטרוני יועברו לבעלים החדשים. להזמנת בסיס חודשי, הוא פשוט להמשיך לעבוד ולפתח. מוכן לעסקים.
בבית יש הסקה מרכזית (לבניות ועצים להסקה), הדוד ממוקם בסמוך לבניין. ארבעה אסמים. יש כל בית חלונות חדשים, חדרים נקיים, משופצים, חיווט מתוח, מים וביוב בעיר, דוד מים בשילוב. חצר מגודרת, כניסה אחורית לקוד. חצר מרוצפת באבן דשא ופרטים קטנה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB